14/3/10

Concert Quique González






Tenia moltes ganes d'anar a aquest concert, de fet, vaig comprar les entrades fa uns mesos. I no em va defraudar! Hi vaig veure un Quique que anava a per totes, va donar-ho tot. Els músics també genials, sobretot el guitarra. El repertori va ser bastant rocker, va cantar molts temes dels seus anteriors àlbums, amb un públic molt entregat. Per sort(?), no va cantar Rompeolas, el que em va evitar un segur moment de "bajón". Destacar també el seu "guiño" a Van Morrison, un altre dels grans. Tot i alguna absència que estava present (i vaig sentir), el concert va estar molt bé i me n'alegro d'haver-hi anat. Respecto molt el treball de Quique González i visc la seva música des de molt endins.

Les birres durant i després del concert van ser molt inspiradores. Tal i com declara Quique: "la emoción atrae a la inspiración", així com "luego de tomar unas cervezas uno entiende más a los otros", pel que deixo aquí quatre ratlles meves:

Y si cogemos tus miedos, los míos
y dormimos todos juntos?
Olvidar lo que nos destrozó
y dejar un hueco para lo nuevo.
Eso necesito hacer yo,
te apuntas?
Hay bares que cierran a las 3AM,
pero no es obligatorio quedarse...
Toma sólo una cerveza si te apetece
y luego te vas.
O te quedas y bebemos, fumamos,
nos reimos y lloramos si hace falta.
Quemamos todos los restos que duelen
y soplamos las cenizas.
Maldecimos, brindamos y nos abrazamos.
Y en una barca en medio de la urbe
nos dedicamos a vivir.
Meie

2 comentarios:

  1. Ei! Qué alegría leerte de nuevo!! Seguiré tus palabras tanto como pueda!

    Ánimo!

    Lo que he leído me gusta. ;)

    Mar

    ResponderEliminar
  2. Hola, Mar!

    Qué bien reencontrarte! Yo estoy y no estoy, en mi línea...
    Las letras unen, ya ves.
    Me paso por tu blog.

    Una abraçada

    ResponderEliminar